diumenge, 7 de juny del 2020

CREIXEM AMB LA MÚSICA

Aquí compartirem aquelles músiques que ens fan SENTIR VIUS i ens AJUDEN A CRÉIXER 
Us proposem compartir músiques que en moments de confinament ens han ajudat a passar-ho molt millor. Músiques que ens han emocionat, donat força, fet ballar, acaronat en moments de tristor, donat esperança, calmat, il·lusionat, ens han fet vibrar...

Moltes gràcies per compartir 
les vostres llavors musicals
 
Al final tot anirà bé de Doctor Prats
La Martina ens explica el perquè li agrada


Podries de Roba Estesa
"He triat la cançó "PODRIES" perquè quan l'escolto em venen ganes de cantar-la i no és que m'alegri molt però m'agrada el missatge que transmet" David
Interpretació amb piano i veu



Resistiré 
"M'agrada aquesta cançó perquè hem dóna ànims i ganes de ballar". Jordi


Just Sing Anna Kendrick and Justin timberlak 
Interpretada per Olaia i Ainata

Ya no quiero Ná Lola Índigo
La Lua comparteix la seva experiència 
I ens mostra el ball que ha creat.


Quan tot s'enlaire de Txarango
Escollida i cantada pel LLuc, al final del vídeo ens ho explica.


La Gran Euforia del Joan Dausà
El Roger en la canta i balla

Whatever it Take Imagine Dragons

El Biel ens explica el perquè li agrada

Tot Anirà bé Doctor Prats en Confinament
"He triat aquesta cançó perquè em dóna un missatge d'esperança i em recorda que si estem junts podem fer front al COVID19" Adrià


Escriurem Miki Nuñez
"Escoltar aquesta cançó em fa sentir bé, durant els dies de quarantena, em posava aquesta cançó i em transportava a llocs on no podia anar" Anna

Els Pirates del Pot Petit
La Gemma ens interpreta cantant i ballant un tros de la cançó
 
 
 
Tot anirà bé  de Joan Dausà Riera
"M'agrada perquè em relaxa i em fa sentir molt bé. 
            És positiva". Jaume 

Trec el cap per la finestra del vagó
Veig algú que espera a l'estació
Amb un paper que dur el meu nom
Pujo a un cotxe que té més anys que jo
A la ràdio sona la cançó
Take me home, down country roads
I ara el cor em diu
Que tot anirà bé
I ara el món em diu
Que tot anirà bé
Quan cau el sol
Parem a una pensió
Els queda lliure una habitació
Al costat del menjador
A mitjanit, de sobte sento un crit
I algú que riu em fa sortir del llit
T'esperem, diu, al segon pis
I ara el cor em diu
Que tot anirà bé
I ara el món em diu
Que tot anirà bé
I ara el cor em diu
Que tot anirà bé
I ara el món em diu
Que tot anirà bé
I ara vint anys després
Recordo aquell moment
I ens veig a tots tan bé
Tornaria a agafar el tren
Tornaria a aquell hotel
Per trobar-te entre la gent
I ara el cor em diu
Que tot anirà bé
I ara el món em diu
Que tot anirà bé
I ara el cor em diu
Que tot anirà bé
I ara el món em diu
Que tot anirà bé  

Dansa de la Dàmaris Gelabert.
"M'agrada  molt aquesta cançó perquè ens fa ballar, saltar i jugar. Em fa sentir alegria i no podem parar e ballar" Aran 

Clica l'enllaç: Tendresa 
lletra de Noël Raoux amb música de Hubert Giraud  
"La cançó és una masurca francesa, em va agradar tant que la vaig adaptar al català. Em fa sentir que en moments difícils cal molta tendresa. Un gest d'estima pot donar la força per seguir endavant". Ruth

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada