QUÈ FEM?

QUINES ACTIVITATS FEM?

  • Colònies
  • Natació
  • Trobades amb l'escola de Puigdàlber. 
  • Sortides a veure teatre, dansa, música...
  • Activitats pel poble.
  • Concert de Nadal. 
  • Sortides de descoberta de l'entorn.
  • I totes aquelles que motivin aprenentatges dels alumnes.
COM HO FEM?
Per desenvolupar la nostra tasca educativa partim dels interessos dels infants per tal de motivar-los a aprendre: 
  •  Treball per projectes.
  •   Participació de les famílies a l’aula.
L’objectiu principal és que l’alumne es descobreixi a sí mateix, als altres i la seva relació amb l’entorn. Que sigui capaç de construir els propis coneixements:
  • Realització de conferències.
  • Mediació de conflictes.
  • Realització d’assemblees d’aula.
  • Treball de les emocions.
Per aconseguir aquest objectiu cal un treball conjunt a tres bandes: la família, l’alumne i l’escola. Per tant donem molta importància a la relació d’aquests tres agents.



DE QUINS RECURSOS DISPOSEM?
Una biblioteca amb llibres de lectura i de consulta.
  • Aules amb pissarres interactives i projecció.
  • Ordinadors a totes les aules.
  • Llibres de text (amb projecte de reutilització) i material complementari.
  • Una aula polivalent.
  • Una pista poliesportiva.
  • Un menjador.
  • Un hort escolar.

TENIR POCS ALUMNES VA BÉ?
El fet de tenir pocs alumnes a l’aula permet més atenció per part dels mestres. Podem fer un seguiment més acurat de l’alumnat i detectar més ràpidament les seves necessitats.Podem adaptar també els diferents ritmes d’aprenentatges dels nens i nenes, fent-los participar de la construcció de coneixement a través de l’observació i l’experimentació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada