dijous, 28 de febrer del 2019

RAP SUPERPATATES

La classe de Les Superpatates hem creta la nostra cançó.
Hem fet un Rap i així és com ens ha quedat.




Aquí teniu la lletra:

RAP DE LES SUPERPATATES
Som les patates les millors del món,
sortim de sota terra i és molt molón.
Necessitem sol i aigua també
i ens agrada tant créixer que ens va molt bé.
No som marrones sinó de molts colors
I ens podeu trobar on hi hagi un hort. 
Ara les superpatates en presentarem
I  el que ens agrada us explicarem:
-Jo sóc el Lluc i m’agrada cantar, juga a futbol, i marcar molts gols.
-Sóc l´Olivia i m’agrada fer rítmica, fer manualitats i també pintar.
-Em dic Marc Gano i m’agrada el futbol, 
córrer per la pista marcar molts gols.
-Sóc el Jordi, la flauta m’agrada tocar perquè és molt guay i divertit
-Em dic Marc Ruiz m’agraden els videojocs, 
no paro de guanyar i els deixo a tots badocs.
-Sóc la Jana i m´agrada cantar, la flauta travessera toco
i es molt molt  guai.
-Hola sóc l’Itai, ser jo és molt guay i a la meva mare li agrada l’espai.
-Jo sóc la Mariona i m’agrada cantar, tocar instruments i també ballar.
-El Chaco sóc m’agrada jugar i als vídeojocs em va genial.
-Sóc la Marta i m’agrada  ballar, la música, pintar i fer manualitats. 
-Jo sóc el Guiu i jugo a Hokey  m´agrada  marca gols i també patinar.
-El Gerard jo sóc, m’agrada jugar i a tots els insectes investigar.
-l’Oscar sóc la vida em va bé. Tinc amics i m’ho passo molt bé.
-Ei, jo sóc el Jan m’agrada jugar a bàsquet. Jugo a totes hores perquè és molt guay.
-Sóc l’Arlet se patinar, faig manualitats i m’agrada ballar.
Som un grup i juguem plegats, 
ens agrada estar junts i embolicats.
Som iguals i alhora diferents,
Som especials molt bona gent!!!



Un cop feta la nostra cançó “El Rap de les Superpatates” 
hem reflexionat tots junts sobre el que hem après.

Això és el que hem dit:

Chaco: “A treballar en equip, tots junts”.
Lluc: “A decidir el que fem. Vam decidir fer la nostra cançó”.
Itai:  “fer una creació musical
Marc G.: “A posar-nos d’acord. Hem vist que som un grup”.
Olivia: “A treballar en grup i ho hem fet molt bé”.
Itai: “A coordinar-nos i fer la cançons tots junts”.
Jana: “A cantar tots junts”.
Jordi: “A posar-nos d’acord i no ens hem enfadat!”.
Arlet: “Ajuntar totes les idees. A escoltar-nos i fer propostes”.
Gerard: “Cantem més bé junts que sols”.
Ruth: “Però sols també ho heu fet molt bé”.
Mariona: “Les coses que els agrada als altres”.
Marta: “Com més cançons fem en grup més en divertim”.
Jordi: “A fer gravacions de cançons i estar en silenci”.
Lluc: “Hem treballat millor que altres vegades”.
Marta: “Fent la cançó estàvem més atents”
Jana: “ A fer un rap i cantar a ritme seguint la pulsació”
Lluc: “És la primera cançó que hem fet i penso que ho hem fet molt bé”.
Itai: “Ens costava molt fer-ho i ho hem aconseguit”.
Jan: “Tots junts podem fer tots el que ens proposem”.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada